בעקבות הפוסט הקודם, החלטתי לבדוק את עוצמת פרסום הגרילה במימדים קטנים.
כחלק מהכנת הבירה אנחנו עובדים על עיצוב לייבל, פקק ותוית לבקבוקים שלנו. הכנתי די מזמן גרסה מחוספסת לתוית, סתם כדי לראות מה אפשר לעשות, זו אינה גרסה סופית ולא קרובה אפילו לגרסה הסופית שבקרוב מאוד נסיים (אגב בעזרתו של האדם שעיצב את וודקה סטולי המקורי – אחד האנשים היותר מוכשרים שהכרתי מעולם).
את אותו עיצוב זמני ולא חשוב, העליתי לחשבון הפייסבוק שלי ותייגתי כ30 חברים. ביחד עם התמונה צירפתי קישור לאחד הפוסטים להכנת בירה שכתבתי בעבר ובדקתי את ההשפעה בכניסות לבלוג.
התוצאה מאוד מפתיעה, נכנסו יותר אנשים מתמונה אחת מאשר כל פרסום של פוסט חדש בפייסבוק באופן רגיל.

אני מניח שהאפקט הזה לא יהיה אותו הדבר אם אעשה זאת בכל פעם, לכן, סביר להניח שכדאי מדי פעם לנסות את מזלי בשיטה הזו.

מה התובנות שלכם בנושא?